BREAKING

Παραίτηση Παναγιώτη Φωτιάδη από Δημοτικός Σύμβουλος Αχαρνών

Την παραίτησή του από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου υπέβαλε ο πρώην Δήμαρχος Αχαρνών και επικεφαλής της παράταξης Π.Α.Κ.Π Παναγιώτης Φωτιάδης,κλείνοντας μ' αυτόν τον τρόπο έναν κύκλο τριών δεκαετιών στο χώρο της αυτοδιοίκησης. Ο τ. Δήμαρχος ο οποίος αντιμετωπίζει, από το καλοκαίρι, πρόβλημα υγείας το οποίο δεν του επιτρέπει να έχει ενεργή -όπως επιθυμούσε-παρουσία στα τεκταινόμενα της πόλης αποφάσισε ν΄αποσυρθεί από την "ενεργό δράση" παραδίδοντας την σκυτάλη στα νέα παιδιά της παράταξής του.




Στην επιστολή του προς το Σώμα του Δ.Σ, την οποία διάβασε η Δημ. Σύμβουλος της Π.Α.Κ.Π Μαρία Χαριτίδη αναφέρει :"Ύστερα από ώριμη σκέψη , ευρισκόμενος σε πλήρη αρμονία συνειδήσεως , αποφάσισα να υποβάλλω την παραίτησή μου από εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξής μου. Κατά την μακρόχρονη πολιτική και αυτοδιοικτική μου διαδρομή επιτέλεσα στο ακέραιο το καθήκον μου, πάντοτε με ανθρώπινο πρόσωπο, χωρίς διακρίσεις φύλου , φυλής,εθνικότητας, δοξασιών ή πεποιθήσεων όντας πιο κοντά στους οικονομικάα και κοινωνικά πιο αδύναμους συμπολίτες μας. Η παραίτησή μου σηματοδοτεί το άνοιγμα του δρόμου σε νέους και άξιους των αυτοδιοικητικών , οιοποίοι διαθέτουν γνώση αλλά και όραμα , και γεννούν ελπίδα για την αναμόρφωη της κοινωνίας μας".

Πηγή: www.doxthi.gr
 
Copyright © 2013 Acharnes News
Design by FBTemplates | BTT
  • Greek Catalog.net όλοι οι επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα μπες και δες