BREAKING

Αναγκαία η αναδιάρθωση των δρομολογίων του ΟΑΣΑ στις Αχαρνές

Αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε θεωρείται η αναδιάρθρωση των δρομολογίων του ΟΑΣΑ στις Αχαρνές δεδομένης, πλέον, της μείωσης του προσωπικού του Οργανισμού καθώς και των οχημάτων που έχει στη διάθεσή του. Αυτό επισημάνθηκε κατά τη διευρυμένη συνάντηση δήμου, εκπροσώπων του ΟΑΣΑ και τοπικών φορέων που πραγματοποήθηκε την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου.

Ο αντιδήμαρχος αστικών παρεμβάσεων Νίκος Ξαγοράρης , στην αρχή της συνάντησης, εξήγησε ότι είναι επιβεβλημμένες οι αλλαγές διότι , αυτή την περίοδο, η επικρατούσα αντίληψη θέλει περικοπές . Υπό αυτές τις συνθήκες η επιτροπή συγκοινωνιών του Δήμου επιμελήθηκε ένα σχέδιο –πρόταση για αναδιάρθρωση των γραμμών του κορμού, μεταφορά του τέρματος και προσθαφαίρεση δρομολογίων ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι περιοχές.

Πηγή: www.doxthi.gr



Η πρόταση που θα περιλαμβάνει τις απόψεις των τοπικών φορέων θα κατατεθεί για διαβούλευση και εντός του Φθινοπώρου αναμένεται να ληφθούν και να υλοποιηθούν οι αποφάσεις για την αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού χάρτη των Αχαρνών.

 Την πρόταση παρουσίασε στους φορείς και τους ανθρώπους του ΟΑΣΑ, το μέλος Δ.Σ Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Ελλάδας Διομήδης Καρακωνσταντής. «Ετοιμάσαμε στην επιτροπή συγκοινωνιών ένα νέο σχέδιο που προβλέπει την αναδιαμόρφωση των κορμών και αλλαγή τέρματος. Όπως είναι διαμορφωμένοι οι κορμοί είναι δυσλειτουργικοί. Κι επειδή στο κεντρικό Μενίδι είναι δύσκολο να κάνουμε παρέμβαση , θεωρούμε ότι είναι πιο εύκολο να γίνει προέκταση του τέρματος στην Αμυγδαλέζα, από το Μεσονύχι που είναι σήμερα».

Η πρόταση

Συγκεκριμένα προτείνεται η επέκταση του Γ9 . Να περνά από την Αριστοτέλους, να πιάνει την Πάρνηθος , να μπαίνει στην Λαθέας και να πιάνει τη Πλήθωνος Γεμιστού. Στη συνέχεια να βρίσκει τη γραμμή του 740 και να συνεχίζει μέχρι το Ολυμπιακό Χωριό. Το 740 θα μικρύνει σαν διαδρομή και θα φτάνει μέχρι τον Κάραβο. Για την γραμμή Α10 προτείνεται η ίδια διαδρομή, με σήμερα στην άνοδο, ενώ στην κάθοδο προβλέπεται να μπαίνει στην Ελευθερίου Βενιζέλου, να βγαίνει στην Αγίου Διονυσίου , να περνά μπροστά από το Χολίδειο και στη συνέχεια να στρίβει μπροστά από τα λεωφορεία, και να βγαίνει Δημοκρατίας. Όσο για το Β10 παραμένει ως έχει. Επίσης, για τους Θρακομακεδόνες η πρόταση είναι να φεύγει ένα λεωφορείο από την Αμυγδαλέζα, να αγκαλιάζει την πλατεία των Θρακομακεδόνων, να πηγαίνει Ολ.Χωριό και μετά στην Κηφισιά.

«Με τους τρεις κορμούς πάμε ν΄ αγκαλιάσουμε όλη την πόλη. Δηλαδή, ακόμα και χωρίς τοπική συγκοινωνία να μην χρειάζεται κάποιος να περπατήσει πάνω από 10 λεπτά για να βρει λεωφορείο. Αυτό γίνεται χωρίς να πειραχθούν λεωφορεία στα τοπικά δρομολόγια. Ήδη μας έχει πάρει το σύστημα λεωφορεία , εμείς είμαστε εδώ για να το σταματήσουμε».

Παίρνοντας τον λόγο ο συγκοινωνιολόγος του ΟΑΣΑ Γιώργος Ποριάζης , ο οποίος είναι υπεύθυνος για την περιοχή των Αχαρνών , τόνισε ότι υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες , όπως η έλλειψη οχημάτων και οδηγών , για να εφαρμοστεί η οποιαδήποτε πρόταση. Οι προτάσεις πρέπει να έχουν ρεαλιστική βάση λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν. «Κάθε προέκταση μιας γραμμής συνεπάγεται την τροφοδότηση με νέα δρομολόγια . Θέλουμε τα δρομολόγια να είναι ρεαλιστικά δεδομένου ότι σε όποια γραμμή υπάρχει προέκταση θα πρέπει να μπουν νέα δρομολόγια και οδηγοί», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο Σπύρος Βρεττός ως μέλος Δ.Σ ΟΑΣΑ, επισήμανε ότι το συγκοινωνιακό θέμα των Αχαρνών βρίσκεται μονίμως στο επίκεντρο. « Έχουν γίνει πολλές και διάφορες συναντήσεις με το Δήμο. Το σχέδιο που θα προκύψει από αυτή τη συνάντηση θα τεθεί σε διαβούλευση και το γρηγορότερο δυνατό θα ξέρουμε τι μπορεί να γίνει και τι δεν μπορεί»,ανέφερε.

Την άλλη πλευρά του νομίσματος ανέδειξε ο Μιχάλης Χριστοφορίδης , Αντιπρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ. « Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους οδηγούς είναι η ασφάλεια. Πρέπει να γνωρίζετε ότι υπήρξαν αιτήματα συναδέλφων να μην πηγαίνουν από τη Δημοκρατίας και πάνω.

Απόψεις φορέων

Τα συγκοινωνιακά ζητήματα που αφορούν στην περιοχή που διαμένουν έθεσαν οι τοπικοί φορείς, των οποίων οι προτάσεις θα περιληφθούν στο σχέδιο που θα τεθεί σε διαβούλευση.

Δημήτρης Ιωαννίδης (Σύλλογος Αυλίζας): «Ο ένας από τους δύο κορμούς να μην πηγαίνει στην Πλατεία Βάθη και να εξυπηρετεί τα δυτικά προάστια που δεν είχαν ποτέ συγκοινωνία. Παράλληλα, ν’ αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων».

Εύα Δημώντα (Θρακομακεδόνες): «Οι κάτοικοι των Θρακομακεδόνων θέλουν η γραμμή 504 να σταματά στον σταθμό της «Δεκέλεια» ώστε να εξυπηρετούνται με το τρένο».

Βασίλης Νάνος (Ολυμπιακό χωριό):Ζήτησε πρόσβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς αλλά και πρόσβαση στο κέντρο της πόλης. Βασικό και κύριο να ενισχυθεί το 504 και το τελευταίο δρομολόγιο να είναι σταθμευμένο έξω από τον σταθμό Κηφισιάς. Επίσης, ζήτησε προσεχτικότερη συμπεριφορά από τους οδηγούς.

Σπ. Καπετάνιος (Χαραυγή): Ζήτησε να μπει συγκοινωνία που θα εξυπηρετεί την περιοχή της Χαραυγής, η οποία σήμερα εξυπηρετείται από τα λεωφορεία που διασχίζουν τη Φιλαδελφείας « Δεν έχουμε καθόλου συγκοινωνία. Η πρότασή μας είναι να μπαίνει το λεωφορείο από την Παλαιολόγου, στην Ιωνίας και μετά στη Φιλαδελείας».

Βασίλης Πετρόπουλος (Σύλλογος Αγίου Δημητρίου): Ζήτησε να μάθει γιατί κόπηκε το Χ40-Χ41. «Όταν δημιουργήσαμε την γραμμή δεχθήκαμε σωρεία παραπόνων γιατί ο κόσμος δεν εξυπηρετούταν . Οι μετρήσεις ήταν ενδεικτικές και αποτυπώθηκαν . Έπρεπε να διορθωθεί και διορθώθηκε με το 740 Ολ.Χωριό-Αχαρναί-ΣΚΑ και στόχος είναι να ενισχυθεί το δρομολόγιο» ήρθε η απάντηση του συγκοινωνιολόγου του ΟΑΣΑ κ. Ποριάζη.

Τα επόμενα βήματα είναι να οριστικοποιηθεί το σχέδιο διαβούλευσης στο οποίο θα είναι ενσωματωμένες οι προτάσεις των συλλόγων και ν’ απαντήσει ο ΟΑΣΑ στην πρόταση που θα του κατατεθεί. Ένα είναι το βέβαιο. Εντός του Φθινοπώρου κάτι θ΄αλλάξει στα συγκοινωνιακά δεδομένα των Αχαρνών!
 
Copyright © 2013 Acharnes News
Design by FBTemplates | BTT
  • Greek Catalog.net όλοι οι επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα μπες και δες